سلام سلامت

مجله سلامت و پزشکی

سلام سلامت

مجله سلامت و پزشکی

آخرین اخبار درمان بیماری ها و روش های نوین پیشگیری از بیماری ها در مجله سلام سلامت

طبقه بندی موضوعی

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

مو بخش اعظمی از ظاهر فرد را تشکیل می دهد و اثرات روانی بر روی افراد دارد. کاهش یا ریزش مو ممکن است باعث از دست رفتن اعتماد به نفس شود. این موضوع تعداد زیادی از افراد را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۸ ، ۱۹:۲۲
admin_hisalamat

روماتیسم قلبی معمولا در دوران کودکی آغاز شده و درمان مناسب عفونت های مربوط به روماتیسم قلبی باید از همان ابتدا صورت بگیرد و این پیشگیری، بهترین راه برای جلوگیری از بیماری های روماتیسم قلبی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۹۸ ، ۲۲:۴۵
admin_hisalamat

بسیاری از مادران مجبور هستند که با گرفتگی ساق پا در دوران بارداری کنار بیایند. نزدیک به ۵۰ درصد از زنان باردار این گرفتگی را تجربه می‌کنند. گرفتگی عضلات ساق پا زمانی به وجود می‌آید که ماهیچه‌های پشت پا منقبض شوند. این گرفتگی ها معمولا شب‌ها اتفاق می‌افتد ؛ به ویژه در سه ماه دوم و سوم دوران بارداری بیشتر می‌شوند. این نوع از گرفتگی ساق پا طبیعی است؛ اما بعضی از خانم‌های باردار گرفتگی عضلات کمر، شکم، پاها و دست‌ها را هم تجربه می‌کنند که بسیار آزار دهنده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۸ ، ۲۰:۵۵
admin_hisalamat

بیماری های زیادی در عصر کنونی افزایش یافته است که باعث بروز اختلال های جدی در عملکرد بدن انسان می شود. یکی از بیماری های شایع زگیل تناسلی می باشد که بسیار فراگیر شده است و از راه تماس جنسی نیز قابل انتقال می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۸ ، ۲۱:۳۱
admin_hisalamat

ساده ترین غذاها برای سلامتی شما بسیار مناسب هستند و این اصل در مورد گردو هم صدق می کند. گردو، ارزش غذایی ویژه ای دارد و حاوی پروتئین ها، چربی های سالم، فیبر، استرول های گیاهی، آنتی اکسیدان ها و بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی است. اگر روزانه تنها ۱ اونس ،گردو مصرف کنید، بیش از ۱۰۰درصد امگا ۳ مورد نیاز بدن تان را فراهم کرده اید .


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آذر ۹۸ ، ۲۲:۵۴
admin_hisalamat